Článek o korupci v českém zdravotnictví Zde k přečtení

Opět v Praze

3. ledna 2009 v 15:34 |  Ze života mého
Tak jsem dneska opět dojela po 14 dnech do Prahy.. Na zádech jsem měla celkem asi určitě 30 kg, protože jsem s sebou táhla určitě spousty zbytečností. Ale to bych nebyla já, kdybych nechala doma nějakou věc, kterou MOŽNÁ budu potřebovat. Hned první, co mě praštilo do očí, byla nová tvář Hlavního nádraží. Když jsem naposledy z něho odjížděla bylo ještě rozkopané, ale teď náramně prokouklo. Radost pohledět. Už to nevypadá tak strašidelně jako před tím. Prostřední průchod je už otevřen a vypadá k světu.
Cestou jsem viděla, jak se na Berounce projíždějí lidé na bruslích. Já nevím jak oni, ale já když jsem ještě včera myslím viděla, jak lidi vytahovali z rybníků, bych asi na led nevlezla. Ale jako krásný pohled to byl..
Jediné, čeho jsem se obávala bylo, jak svůj náklad dostanu do bytu. :) .. Poněvadž na nádraží u nás mi to nesl můj hodný bratr. Naštěstí metro ani tramvajka nebyly přeplněný, tak jsem vždycky svůj náklad mohla složit na sedačku, abych pak s vypětím sil si stoupla.. :)
Teď jsem v bytě.. uvařím si čaj a zatopim .. protože momentálně mi přimrzají prsty ke klávesnici ... :-D .. ne přeháním .. ale klendra tu je

Tenhle obrázek jsem našla na Devintart od MisterKey ... naše krásné ještě neshořelé výstaviště.. paráda.. :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kamush Kamush | Web | 3. ledna 2009 v 15:47 | Reagovat

Šmarja, to jsem ráda, že jsem našla někoho nepubertálního,kdo bloguje :D už jsem si přišla divně, když v 17 bloguju mezi třináctkama :D

2 Zuzka Zuzka | Web | 3. ledna 2009 v 16:04 | Reagovat

díky .. :)

3 Alžběta Alžběta | Web | 3. ledna 2009 v 18:51 | Reagovat

No vida, co se člověk nedozví čtením jiných blogů. Tak pražské nádraží se přestavovalo? Můj syn je totální blázen do vlaků a tohle mu určitě neuteklo a jeho největší koníček je jezdit vlakem a navštěvovat různá nádraží všude kde se dá a pak si to natáčí a fotí. Myslím, že s manželem (který trpí stejnou úchylkou) si asi brzy udělají výlet. :-)

4 Mlle Mlle | Web | 3. ledna 2009 v 19:54 | Reagovat

Takže zase zpět do koloběhu povinností... zítra poslední den volno, shodou okolností chceme jet také do Prahy, tak pořádně zatop, ať tam nemrzneme :D To nádraží by mě docela zajímalo - nádraží mají takovou zvláštní nepopsatelnou atmosféru...

5 zuzka zuzka | 3. ledna 2009 v 20:34 | Reagovat

To máš pravdu.. Já mám nejradši asi na pohled Vyšehradské nádraží. Má takovou pěknu atmosféru. Jediné, co je škoda, že už asi dlouho nefunguje a chátrá. Nechápu, proč se neopraví. Jednou ho vyfotím a dám ho sem, protože to je fakt krása.

Teď to hlavní nádraží vypadá spíš jako letiště svým způsobem. Ale za to vypadá opravdu čistě.. :)

6 Libor Libor | Web | 4. ledna 2009 v 11:47 | Reagovat

Jízda do matičky Prahy mě čeká dnes...bojím se, že vlak bude plný. Nová podoba hlaváku není špatná, konečně to tam vypadá tak, že to minimálně ČR nedělá moc velkou ostudu. Teď jen ještě zapracovat na interiérech vlaků a na dochvilnosti :-), i když já většinou jezdím spíše ze Smíchova. Tam mě vždy uchvátí ten soc.realistický obrázek na stěně :-).

7 Libor Libor | Web | 4. ledna 2009 v 11:48 | Reagovat

btw. nepovažujete za vyloženě sprosté, jak je takřka nemožné si na hlaváku koupit nějaký ten hot dog, či hamburger (vím, je to svinstvo, ale někdy to člověka zasytí). Jsou tam všude jen studené bagety (notabene od jedné firmy, podivné, což?)

8 Zuzka Zuzka | Web | 4. ledna 2009 v 14:23 | Reagovat

no ještě loni tam byl stánek, kde prodávali langoše ... a myslím, že i párek v rohlíku ... Jsem ho prubla a nebylo mi po něm zrovna nejlíp .. ale to mohlo být taky způsobený tím, že jsem ho měla na lačno .. :)

9 pierre pierre | Web | 4. ledna 2009 v 22:38 | Reagovat

Já jsem přifrčel před chvílí, po dvou dnech teda. Já nedostal žádnou dovolenou :)). Na Strosmajerku jsem stál 15 minut, málem jsem tam umrzl. Nevím kde se ty tramvaje flákaly. A v EC bylo celkem volno(sedl jsem si). Libor: já tyhle sajrajty moc nežeru, ale tuhle jsem si chtěl koupit jen obyčejný housky(salám už jsem měl) v Holešovicích a nechytal jsem se tam. Všude samý takový podivný krámky, ale měli tam jen bagety za 50ku. Asi proto aby si to někdo kupoval.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.